پيشاپيش سال نو 

 

را به تمامي اهالي روستاي زرقان

تبريك مي گوييم

 

onLoad and onUnload Example

نویسنده: مهدی زرقانی - زرقان 20 ׀ تاریخ: چهار شنبه 28 اسفند 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

مسابقات فوتبال جام نوروز از 3 فروردين در روستاي زرقان آغاز مي گردد

مسابقات فوتبال جام نوروز تنها برنامه جوان پسند عيدهاي نوروز در روستاي زرقان است ،كه هرساله بسياري از جوانان عشق فوتبال را در ميدان فوتبال روستا ، دور هم جمع مي كند.

امسال نيز قراراست تيم هاي پرقدرت تري نسبت به سال هاي گذشته در اين مسابقات شركت كنند.

از انجا كه هنوز تيم ها و برنامه مسابقات مشخص نشده ، ما نيز اطلاع چنداني از تعداد تيم ها ،مبلغ شركت در مسابقات و برنامه مسابقات نداريم ولي طبق گفته دهيار روستا مسابقات از 3 فروردين 93 آغاز مي گردد.

جهت اطلاع تيم هاي اول تا سوم نوروز 92 به شرح زير مي باشند:

1 - تيم ايمان گاز 

2 - حطيطه

3- صالحين بسيج

onLoad and onUnload Example

نویسنده: مهدی زرقانی - زرقان 20 ׀ تاریخ: چهار شنبه 28 اسفند 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

پياده روي خانوادگي اين بار در روستاي زيباي زرقان

پياده روي خانوادگي اين بار در روستاي زرقان برگزار مي گردد ، مرتضي صفائيان اوندري روحاني محل كه پيگير اجراي اين برنامه در عيد 93 است ، در اينباره به زرقان 20 گفت : محل برگزاري اين مسابقه از باز چهل دختر تا محل سد خاكي بالاي روستا است، وي در خصوص جوايز برنامه ورزشي گفت : كمك هزينه سفر به كربلا مهمترين جايزه برنامه است و جوايز نقدي و غير نقدي ديگري نيز تدارك ديده ايم .

ان شاءالله برنامه شاد و جالبي براي زرقاني ها باشد.

onLoad and onUnload Example

نویسنده: مهدی زرقانی - زرقان 20 ׀ تاریخ: چهار شنبه 28 اسفند 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

قوي ترين مرد روستاي زرقان و روستاهاي شهرستان جغتاي كيست؟

براي دانستن جواب اين سوال بايد 11 فروردين ماه در روستاي زرقان حضور داشته باشيد.

امسال نيز همانند سالهاي گذشته 11 فروردين بنام قوي ترين مردان زرقان ثبت شده است و طبق گفته دهيار روستا آقاي نيازي مقدم ، متفاوت تر از سالهاي گذشته برگزار خواهد شد، البته هنوز تاريخ ثبت نام و ننحوه ثبت نام مشخص نيست.

onLoad and onUnload Example

نویسنده: مهدی زرقانی - زرقان 20 ׀ تاریخ: چهار شنبه 28 اسفند 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

حال خراب جاده آسفالت روستای زرقان

سیروسفر رسم پسندیده ای است که انسان بنا به دلایل مختلف در طول دوران زندگی خود ، انجام می دهد . از زمانی که خودروها وارد زندگی بشر شدند سفرها راحت تر شد و دیگر مشکلات سفر با حیوانات گریبانگیر نشد، اما مشکلی مهمتر بود و آن نبود راه ارتباطی ، سالها گذشت تا راههای ارتباطی گسترش یافت و استفاده از خودرو افزایش ، روستای زرقان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در طول زمان راههای ارتباطی مختلفی را به خود دیده است ، تقریباً 10 سال از آسفالت جاده روستای زرقان گذشته است جاده ای که فقط یکی دو سال اول جاده ای آسفالت بود ، بعدها وبه مرور زمان از کیفیت جاده کاسته شد ، هرسال جاده آسفالت روستا وضعیت بدتری به خود دید، در این سالها شاید، سالی یکی دوبار اداره راه وشهرسازی جغتای جاده ی زرقان را به قول ما زرقانی ها پینه کرده است ولی به دلیل عبور ومرور خودرو های سنگین و آب وهوا دوباره به روز اول برگشته است، بیشترین خسارت بر اثر عبور وسایل نقلیه سنگین بوده ،ولی مهمتر از همه این موارد آسفالت نامناسب جاده زرقان است ، اگر از ابتدا شروع آسفالت ریزی  جاده زرقان کاری استاندارد انجام می گرفت ، عمر آسفالت جاده زرقان نیز طولانی تر می شد،

در دوره های گذشته شوراهای زرقان و دوره کنونی، بارها شوراهای روستا برای روکش نمودن آسفالت جاده زرقان به اداره راه وشهرسازی جغتای مراجعه نموده اند ، اما نبود اعتبار یا دلایل دیگر باعث شده تا جاده زرقان هرروز از دیروزش بدتر گردد، با نزدیک شدن به ایام عید نوروز و ورود مسافران، جاده زرقان چهره ای بد از خود را در خاطر مسافران نگه خواهد داشت ، یکی از رانندگان روستا می گفت: جاده خاکی از این جاده بهتر است، یکی دیگر از رانندگان سواری روستا نیز می گفت: تمام بدنه ماشین من در این جاده به صدا در امده است ، اهالی روستای زرقان حد اقل انتظاری که از مسئولین محترم اداره راه وشهرسازی شهرستان جغتای دارند این است که فکری به حال بی حال جاده آسفالت روستا بکنند، جاده ای که فقط اسم جاده آسفالت را با خود یدک می کشد.

onLoad and onUnload Example

نویسنده: مهدی زرقانی - زرقان 20 ׀ تاریخ: دو شنبه 26 اسفند 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

بارش باران وبرف امروز در زرقان

امروز صبح بارش باران وبرف همزمان در روستاي زرقان باعث خوشحالي اهالي شده بود،

اين بارش خوب ، باعث جاري شدن جويبارهايي در كوچه ها شد ،

هوا امروز صبح بسيار دل انگيز شده بود و با طراوت

onLoad and onUnload Example

نویسنده: مهدی زرقانی - زرقان 20 ׀ تاریخ: شنبه 17 اسفند 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

داد اهالی از بی توجهی مسئولان اداره مخابرات  شهرستان جغتای – شکایتمان را به کجا ببریم؟

در عصر ارتباطات تلفن جایگاه ویژه ای به خود اختصاص داده است ، تقریباً 8 سال پیش ، در ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی بود که کاندیدایی قول افزایش ظرفیت شماره های تلفن ثابت را در زرقان به اهالی داد، از آن زمان تاکنون قول های دیگری نیز توسط مسئولین و یا کاندیداهای شورای اسلامی برای افزایش ظرفیت شماره های  ثابت مخابرات زرقان داده شد ، نزدیک ترین مستند  در باره این موضوع را می توان به همین انتخابات سال 92 شورای اسلامی روستای زرقان اشاره کرد ، به طور یقین تمام کاندیداهای شورای اسلامی روستای زرقان قول برطرف کردن مشکلات حاد مخابرات در روستای زرقان را به مردم روستا دادند تا شاید از این طریق نیز بتوانند اگر شده یک رأی نیز به رأی های خود اضافه نمایند، اما از آن زمان تاکنون  این موضوع به فراموشی سپرده شده است، بگذریم ، شاید شوراهای محترم مان کارهای مهمتری دارند؟

کمبود ظرفیت خطوط تلفن مشکل حاد اهالی است، بعضی از اهالی برای خرید خط تلفن ثابت مدتهاست منتظرند، شاید ان شاء الله این انتظار با ظهور حضرت حجت (عج) ، به سرانجام برسد، یا ساده تر از این مشکل می توان ،به مشکل جابه جایی خطوط اشاره کرد، تقریباً2 سال طول کشید تا خط تلفن پایگاه بسیج روستا جابه جا گردد ، آن هم پس از اینکه نامه نگاری ها و تلفن های سپاه پاسداران ،مسئولین محترم مخابرات را به تنگ آورد ، جالب است بدانیم که کل زمان مصرف شده برای این جابه جایی (2ساعت برای کابل کشی، و چند دقیقه ای هم برای هماهنگی با مخابرات برای بوقدار نمودن خط) ، در حالی که اینکار می توانست 2 سال قبل انجام گردد. یکی از اهالی می گفت : یک ماه است که تلفن منزل من قطع می باشد ، چند بار به مسئول مخابرات گفته ام وچندبار نیز به اداره مخابرات شهرستان  جغتای مراجعه نموده ام ، ولی تلفن منزلم هنوز قطع می باشد.از اين دست موارد در روستا كم نيست.

دستگاه توسعه شبکه تلفن روستای زرقان خیلی وقت است که در مخابرات روستا وجود دارد ولی به دلایل نامعلوم هیچ اقدامی جهت راه اندازی آن انجام نشده است.مسئولین فراموش نموده اند که این دستگاهها سرمایه ملت است که خاک می خورد. کاش زمانی که فرماندار قبلی شهرستان جغتای در حال گفتگوی تلویزیونی با شبکه خراسان بود و مردم شهرستان جغتای از مشکلات خطوط تلفن خود می گفتند،یکی هم از مشکلات خطوط تلفن روستای زرقان می گفت.

ADSLنيز از ديگر خواسته هاي جوانان روستاي زرقان مي باشد كه به علت نداشتن زيرساخت مناسب ، اجرايي نشده است

اهالی روستای زرقان از مسئولین محترم انتظار دارند، دستی بجنبانند تا این مشکل اهالی زودتر حل گردد.

onLoad and onUnload Example

نویسنده: مهدی زرقانی - زرقان 20 ׀ تاریخ: دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

حضورفعال بسيجيان روستاي زرقان در رزمايش ال بيت المقدس

همزمان با برگزاري رزمايش الي بيت مقدس در ارتفاعات روستاي گفت جغتاي ، اعضاي گردان بيت المقدس پايگاه بسيج شهداي زرقان نيز در اين رزمايش حضور فعالي از خود به نمايش گذاشتند ، اين رزمايش كه تمريني براي آمادگي گردان هاي بيت مقدس بود با پيروزي بر دشمن  فرضي با موفقيت به پايان رسيد.

گزارش تصويري

onLoad and onUnload Example

نویسنده: مهدی زرقانی - زرقان 20 ׀ تاریخ: شنبه 10 اسفند 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

آب شرب امروز با ياري خداوند متعال به زرقان رسيد

امروز بالاخره مخزن ذخيره آب 500 مترمكعبي زرقان پس از تست و تعميرات جزئي به ياري خداوند و تلاش مسئولان  وارد شبكه توزيع روستا شد .

onLoad and onUnload Example

نویسنده: مهدی زرقانی - زرقان 20 ׀ تاریخ: جمعه 9 اسفند 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

مشكلات پيش بيني نشده، عامل به تأخير افتادن افتتاح پروژه آبرساني به روستاي زرقان

حالا پس از چندين ماه اجراي پروژه آبرساني به روستاي پرجمعيت زرقان ، وقت آن شده بود تا در دهه فجر امسال پروژه به پايان برسد، اما پس از 2 هفته از پايان دهه فجر ، پروژه با مشكلات عديده اي مواجه شده است ، يكروز مشكلات برقي ، روز ديگر مشكلات فيزيكي و... ، مشكلاتي كه شايد گفتنش در اينجا لازم نباشد ، ولي اين مشكلات كه هرروز مشكلي ديگر برآنها اضافه مي گردد ، باعث شده تا جيره بندي آب همچنان در بزرگترين روستاي بخش مركزي جغتاي خود نمايي كنند، و مردم درانتظار ديدن روزي باشند كه  آب آشاميدن به طور كامل و در 24 ساعت شبانه روز در اختيارشان باشد.

باز هم اهالي روستاي زرقان بايد و اجباراً بايد صبر كنند، تا مسئولين تلاش خود را براي به ثمر رسيدن پروژه انجام دهند، ضرب المثل قديمي (گرصبر كني زقوره حلوا سازم ) رابياد مي آوريم  و به انتضار مي نشينيم تا ببينيم مسئولين محترم چه حلوايي قراراست برايمان بسازند.

onLoad and onUnload Example

نویسنده: مهدی زرقانی - زرقان 20 ׀ تاریخ: چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

بازگشت كاروان زائران خانه خدا به روستا

ديروز زائران خانه خدا به روستا بازگشتند ، كارواني كه 23 بهمن ماه براي تشرف به خانه خدا راهي مكه مكرمه شده بودند ديروز پس از صيقل قلبهايشان به روستا بازگشتند. حجكم مقبول

 

onLoad and onUnload Example

نویسنده: مهدی زرقانی - زرقان 20 ׀ تاریخ: چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

تعميرات جزئي مخازن آب، مانع از رسيدن آب به شبكه توزيع روستاي زرقان

تعميرات جزئي مخازن، اين روزها باعث به تعويق افتادن افتتاح پروژه آبشرب زرقان شده است.

البته قول مسئولين اداره آبفار ، روز يكشنبه همين هفته است ، اين قولي بود كه رياست محترم اداره آبفار امروز به اهالي زرقان داد.

اهالي روستاي بزرگ زرقان همچنان منتظر عملي شدن قول مسئولين زحمت كش اداره آبفار هستند.

onLoad and onUnload Example

نویسنده: مهدی زرقانی - زرقان 20 ׀ تاریخ: شنبه 3 اسفند 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , zarghan20.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com